Tuntikalenteri

Salille omalla vuorolla (voit ottaa perheenjäsenen / jäsenet mukaan. Avopuolisot, samassa taloudessa asuvat henkilöt ja ne jotka itse luokittelet perheeksi lasketaan.)

Salille voi varata oman treenivuoron seuraavaville alueille:

Kuntosali 1: cardioalue & laitesali RAJOITTUEN ensimmäiseen käsipainoalueeseen (Lämmittelylaitteet, paikopakkalaitteet, vihreä ruhomatto, kahvakuulat.)
Eli alue missä on käsipainot ja henkilökunnan ja miesten wc ei kuulu enää tähän.

Kuntosali 2: käsipainoalue & taljat + muut vapaapainolaitteet

Cross Training sali, eli tila, jossa on keltainen lattia. Kyykkypaikat, soutulaitteet, nyrkkeily, 1 penkkipunnerruspenkki, juoksumatto, kahvakuulat

Naisten sali = yleinen kuntosali, joka seuraavat 2 viikkoa on YLEISTÄ TILAA, eli ei vain naisille. lämmittelylaitteet, painopakkalaitteet, 1 kyykkypaikka, taljat

Spinningsali

Jumppasali

 

OHJEET KIRJAUTUMISEEN:

Kirjaudu samalla sähköpostilla, jolla olet hankkinut Becomen asiakkuuden ja johon olet saanut tämän sähköpostin. Jos sinulla ei ole salasanaa paina kohdasta “tilaa uusi salasana”.

 Jos et pääse varaamallesi vuorolle PERU vuoro samaa reittiä kuin teit varauksen.

 Treeniaikaa on 1h. Poistu vuoron päätyttyä.Saunat eivät ole käytössä, pukuhuoneita & suihkuja saa käyttää

Älä tuo salille muita kun perheenjäseniä, siivoa jälkesi ja kunnioita muissa tiloissa treenaavia, älä käytä kuin omaa tilaasi ja siellä olevia välineitä.

Haluaisitko kokeilla ryhmäliikuntaa veloituksetta?

Maanantai 24.1.

Tiistai 25.1.

Keskiviikko 26.1.

Torstai 27.1.

Perjantai 28.1.

Lauantai 29.1.

Sunnuntai 30.1.

 

Kiinnostuitko?
Meille voit tulla kokeilemaan ilmaiseksi!